zondag 17 februari 2008

hallo daar was ik weer 17 februari 2008

het is al weer een tijdje geleden maar daar ben ik weer. ik ben donderdag de 14de naar de ortho geweest en heb daar mijn laatste ringen gekregen onder. nou is dus het probleem want ik bijt nu dus de hele tijd op de binnenkant van mijn wang en dat gebeurd dus elke keer als ik eet drink of praat. ik hoop dat dat snel over gaat. ik heb ook moeten happen boven. nou dat was echt een ramp want ja ik heb die schroef in mijn gehemelte dus ja die klei gaat er heel de tijd om heen zitten. dus toen ze het bitje eruit trok deed dat echt zeer want die klei hard uit in 20 sec. toen ze heb eruit had ging ze hem even laten controleren door de ortho en hij was dus niet goed want mijn gehemelte was niet mooi. nee gek he. ook zat ie helemaal onder het bloed want ja tussen mijn voortanden dat is natuurlijk nog heel dun dus ja. nou de ortho had een idee en deed een watje tussen mijn schroef en toen ging het wel goed. ook had ik toen niet het gevoel dat ze me tanden mee trokken. nou daarna wat gaan eten en toen weer terug de stoel in. toen kreeg ik dus mijn laatste ringen onder en een nieuwe draad. ook heb ik dit keer gekozen voor gekleurde elastiekjes. ik heb baby roze elastieken en die staan echt leuk want die grijze maakte het allemaal erg donker. daarna lekker naar huis gegaan en gaan pitten want ik had echt pijn in mijn mond. ik poets nu ook heel secuur mijn tanden want ja die moet je met zo'n beugel goed bij houden. ik hoop dat het snel over gaat die wang en ik ga er echt was op smeren word er gek van ook snachts want dan bijt ik nog al eens op die wang en dan ben ik gelijk klaar wakker.
volgende week moet ik terug en dan krijg ik die palatinale boog boven waarvoor ik dus moest happen en mijn beugel compleet. de volgende dag weer lekker beginnen met werken dus morgen mijn manager even een mail sturen dat ik vanaf de 26ste weer kan werken. zal wel wennen worden maar ik kan administratief werk gaan doen. gelukkig want ik ben nog niet goed te verstaan door de telefoon en ook is het nog heel vermoeiend.
ik hou jullie op de hoogte.

groetjes jessi

Geen opmerkingen: