dinsdag 5 februari 2008

maandag 4 februari

Hallo mensen. Het is al weer een tijdje geleden dat ik wat geschreven heb maar ik heb veel pijn gehad. Ik het weekend zou ik wat leuks gaan doen met een vriendin maar dat ging niet door tenminste de sauna niet dus we zijn lekker bij haar geweest en wezen winkelen. Maar zoals ik al zei ik heb veel pijn gehad. Voor al van de elastiekjes tussen mijn kiezen en gewoon mijnbovenkaak in het algemeen. Ze zwellingen zijn ook weer een stuk terug gekomen bij waar ze me kaak van mijn schedelbasis hebben gezaagd. Zondag hebben we heel lang uitgeslapen en dat deed ons allebei erg goed en maandag ben ik gaan oppassen bij die vriendin waarmee ik naar de sauna zou gaan omdat haar oppas op het laatste ogenblik af smst en toen kon ze niemand meer regelen dus heb ik het gedaan. Gelukkig heb ze hele lieve kinderen en weet ik hoe en was ze daar doen en zo dus ik kwam goed uit de voeten. Mijn uitzendbureau belde ook nog en die vrouw vertelde dat het niet te horen was dat ik geopereerd was. Nou sorry hoor maar dat is duidelijk te horen want ik slis als een imbeciel maar ja dat zeggen ze alleen met de veronderstelling dat ik dan sneller ga werken. Nou ik moet eerst eens van die pijn af zijn voordat ik überhaupt weer wat ga doen want ik merk aan mijn gezicht dat ik de laatste tijd gewoon weer veel te veel heb gedaan. En dan hoor je van mensen dat ze na 2 weken weer aan het werk waren. Nou petje af want ik had dat echt niet gekund. Morgen moet ik naar de arbo arts en dan krijg ik te horen van wanneer ik weer aan het werk kan maar dat beslis ik altijd zelf nog. Daarna moet ik even John bellen en mijn uitzendbureau en astrid mijn teammanager over hoe het geweest is en wat de uitkomst is geweest. Morgen naar de ortho en dan krijg ik mijn draadje langs mijn beugel en dan mogen eindelijk die vervelende elastiekjes tussen met kiezen uit want aan de rechterkant doen ze echt zeer. Ik moet me soms echt inhouden om ze er niet tussenuit te trekken. Maar misschien moest er nog een elastiekje tussen omdat ik twee ringen om mijn kiezen krijg en er dus misschien niet genoeg ruimte is. Nou ik hoop het niet want dan word ik echt gek. Maar ja als het allemaal af is is het heel mooi en dat houden we maar voor ogen.

Geen opmerkingen: