vrijdag 22 februari 2008

vrijdag 22 januari 2008



















hallo






















nou er is de afgelopen tijd niet veel boeiends gebeurd. ja mijn gezicht is nog steeds niet helemaal geslonken en ik heb nog steeds blaren in mijn mondd. dat is dus minder fijn. wel ben ik nu alle hechtingen kwijt en dat is toch wel een lekker idee. het praten gaat steeds beter en ook komt het gevoel steeds meer terug. ik moet alleen oppassen met bukken en voorover hangen want dat heb ik de afgelopen paar dagen best veel gedaan ben namelijk het hele huisje aan het opruimen en ja dan moet je wel eens bukken. de zwelling was dan ook weer wat groter naar mijn idee en had weer meer last. ook kon ik een paar dagen weer moeilijk praten dus ik doe het weer even lekker rustig aan. Maandag moet ik weer terug naar de ortho en dan gaan ze de beugel boven plaatsen, ik moet daar al om 8:15 zijn. lekker vroeg dus en als ik dan thuis kom ga ik weer lekker mijn bedje in. ook ga ik maandag een afspraak maken bij een nieuwe tandarts. nou ja nieuw is die niet want toen ik nog thuis woonde ging ik daar heen maar die hier in strijen was dichter bij maan ook een stuk slechter. ook gaat mijn vriend dan mee en dan gaan we ook eens wat aan zijn gebit laten doen. whoehahahaha. dinsdag weer werken en dat word nog heel wat. ik heb eergister 21 januari ( donderdag ) mijn teammanager aan de telefoon gehad en die ging kijken of ze kon regelen dat ik 4 uur per dag ga werken en dan 5 dagen in de week om mee te beginne. normaal werk ik 14 uur dus het word 4 uurtjes minder maar ik denk niet dat ik het verschil echt merk in geld. alleen wat ik ga doen is nog een beetje de vraag dat moest ik regelen met het uitzendbureau, nou die gisteren de 22ste ( vrijdag) gebeld maar die gene die ik nodig had was er niet dus die beld maandag terug. ik hoop dat we dan zo snel nog iets kunnen regelen. ik ga iets administratiefs doen omdat lang praten nog niet gaat. jammer genoeg want ik mis mijn collega's wel.







ook heb ik de foto's van de ortho gekregen die helemaal aan het begin van de behandeling zijn gemaakt gekregen. echt leuk je ziet het verschil echt goed. nou zal je denken ja duh je heb een gat tussen je voortanden, maar dat niet alleen ook aan mijn gezicht het is gewoon voller en breder. ik heb het de afgelopen dagen wel moeilijk gehad. ik moet echt nog wennen aan mijn eigen gezicht en ja dat komt nu pas. ik ben overigens wel blij dat ik het gedaan heb. nu over een jaar de laatste operatie. dan gaan ze me onderkaak naar voren zetten. ben benieuwd en dan hoef ik alleen nog maar te beugelen. ik zie er niet tegen op maar dat zal wel komen als het bijna zo ver is. en het hoeft niet eens een jaar te duren het ligt eraan heolang mijn tanden er over doen om terug te schuiven op hun plekje maar ik ga niets forceren want zo graag wil ik het nou ook weer niet, want deze operatie is toch wel een tikkie tegen gevallen. ik dacht dat ik veel sneller weer aan het werk zou kunnen en dan de zwelling ook veel snellen af zou nemen.







het eten gaat ook steeds beter kan al meer kauwen maat toch doet het nog wel zeer. ook tandenpoetsen is echt een hel mijn boventanden en het tandvlees zijn nog erg gevoelig en ja ik heb nue en beugel dus ikmoet minstens drie keer per dag poetsen. niet dat ik daar altijd aan toe kom ikmoet mezelf echt erop wijzen om na elke keer dat ik heb gegeten mijn tanden te poetsen. ik ben namelijk nooit zo tandenpoetserig geweest. maar ik doen het wel mistens 2 keer per dag en dat is al meer dan ik normaal deed.







nou ik hou jullie weer op de hoogte en tot maandag.

Geen opmerkingen: