vrijdag 8 februari 2008

vrijdag 8 februari

daar was ik weer met een updatjuh. Nou dinsdag naar de arbo arts geweest en dat ging allemaal erg goed alleen het vervoer erheen werd niet de bus zoals gepland want die reed weer veel te vroeg weg dus heb een kwartier voor jan joker staan wachten totdat er een vrouw naar me toe kwam en me vertelde dat de bus al geweest was. Dus heb ik mijn opa gebeld en die heeft me gebracht. Echt super zo’n opa. Thnx. Ik mag nog tot de 25ste van deze maand thuis blijven en dan moet ik weer gaan werken maar dat zijn nog 2 volle weken dus dat moet wel kunnen. Ik kan gelukkig administratief werk doen zodat ik nog niet achter de telefoon hoef. Woensdag naar de orthodontist geweest en het draadje en de ringen om mijn kiezen gekregen. Ik heb pas 1 paar gekregen want voor het andere paar moesten er nog een keer elastieken tussen. Gelukkig heb ik daar nu geen last van. Ook boven hebben ze al elastiekjes tussen mijn kiezen gezet. Dat was erg pijnlijk want ja alles doet daar nog wel pijn als je eraan zit te rukken en te sjorren want die elastiekjes willen bij mijn nooit zo vlot ertussen. Van het draadje wat ik nu in mijn beugel heb heb ik wel last want je er staat nu druk om mijn tanden en vooral mijn 2 middelste voortanden zijn erg gevoelig waardoor poetsen nu echt een hel is maar ja even doorbijten. Ook staat het draadje weer in mijn mond en moet ik echt zorgen dat ik genoeg drink en het beweeg want anders staat het in mijn lip. Toen ik thuis kwam van de orthodontist heb ik een appeltaart gebakken en ik ging eens even mijn nieuwe aanwinst in de spiegel bekijken zag ik dat 2 tanden niet verbonden, dus ik bellen naar mijn orthodontist en die zei dat het bij de ene tand wel zo hoort maar de andere had verbonden moeten zitten. Eerst wilde ze me terug zien maar ze is het even na gaan vragen en het was niet nodig omdat ik volgende week weer terug moet en dan gaan ze verder kijken. Volgende week moet ik ringen passen boven en happen boven voor een boog die bevestigd word aan mijn ringen om mijn kiezen en die dan over mijn gehemelte zodat mijn kiezen niet naar binnen gaan staan. Jippy nog meer dingen over mijn gehemelte ik ga me echt afvragen of ik daarlijk nog wel kan eten met al dat ijzer in mijn mond want ook krijg ik volgende week mijn 2e paar ringen om de meest achterste kiezen. Ik weet niet waarvoor 2 paar ringen nodig zijn want aan de bovenkant krijg ik ook 2 paar ringen. Dus 8 in totaal. Maarja ik zie het wel. Ik ben voorlopig nog niet klaar. De assistente die dacht dat ik rond 3 maart om de maand mag komen want dan zit alles erin dus ook de bovenkant al. Maar ik hou jullie op de hoogte.

Geen opmerkingen: