donderdag 31 januari 2008

donderdag 31 januari eindelijk naar de kaakchirurg

nou vandaag eindelijk maar de kaakchirurg. John (me vriend) heeft vanochtend mijn kaak nog een halve millimeter verbreed en dat deed zo zeer dat ik moest huilen. Ik kan er ook niet meer tegen het doet zooooo’n zeer. Nou opa was hier om half 11 en toen zijn we gaan rijden. Ik ben wel slim geweest en heb een ibuprofen 600 ingenomen maar de pijn nam pas na een uur af. Gek werd ik ervan. Nou wij naar leerdam. Komen we daar moeten we nog even wachten. Nou dr bart wilde het schroefje om hem te blokkeren erin draaien en wat blijkt het zit aan de achterkant dus hij draait ook nog even mijn kaak een halve millimeter open. Nou ik had dus weer pijn maarja het blokkeer schroefje zit erin en ik hoef niet meer te draaien. Ook was dit het grootste gat dat hij ooit had gezien. Heb ik toch nog de primeur. Opa wilde weten wat ze nu hadden gedaan dus dat heeft ie even uit gelegd. Ik vroeg hem ook of hij een brief wilde schrijven voor mijn werk maar adviseerde me langs te gaan. Wij naar buiten en weggereden en waar kom ik nu achter mijn ponsplaatje ligt nog daar nou ja ik heb er nog 1 liggen als het goed is. Hahaha. Ik heb ik de auto ook nog een paracetamol 500 mg genomen want ik had echt pijn. Daarna zijn we naar mijn werk gereden en mijn collega’s vonden het echt heel leuk dat ik weer even langs kwam. Ook heeft een manager kunnen regelen dat als ik terug kom dat ik administratief werk kan doen op de back office. Echt super tof. Ook kan ik zelf aangeven hoe veel uur en wanneer wel en waneer niet. Daarna ben ik naar huis gebracht en ben ik op de bank maar weer house gaan kijken. Belt mijn vader op met het bericht dan mijn oma is overleden. Zo hallo nog een klap in mijn gezicht dus ik gelijk John op gebeld en het verteld. Ook had ik erg veel pijn. Zo veel pijn als net de dag na de operatie dus ik heb 2 afleveringen gekeken en ben daarna naar bed gegaan en heb heerlijk geslapen. Daarna weer een beetje tv gekeken en gebeld met mijn vriendin. We gaan waarschijnlijk zaterdag lekker naar de sauna heerlijk. Nou later toen mijn vriend thuis kwam nog een quarterpounder gegeten en daarna lekker gaan slapen.

Geen opmerkingen: