woensdag 23 januari 2008

23 januari 2008

nou ik werd vanochtend wakker en had echt pijn in mijn mond dus ben een brufen 600 gaan innemen en daarna weer terug mijn bed in. lig ik net te slapen belt een vriendin die wilde even wat weten. Dat vond ik niet erg want ze mag me altijd bellen maar ik was net lekker in slaap en dat is toch moeilijk als je pijn heb. Nou ik werd om een uurtje of 2 wakker. Ben toen naar beneden gegaan want ik had trek in iets lekkers. Ik heb een bakje vla genomen en ben in bed weer house md gaan kijken. Toen belde mijn manager hoe het was. Dus ik uitgelegd dat het wel ging en dat ik nog wel veel pijn had. We hebben een gezellig gesprekje gehad en ze wenste me succes verder en ik mocht de tijd nemen om weer te herstellen. Nou daarna weer in slaap gevallen en toen ik wakker werd me vriend gebeld waar ie zat. Nou daarna maar weer tv gekeken. Lekker gedoucht en de badjas van me vriend aangetrokken. Ik heb vanavond lekker gekookte rijst met een roerei erdoor heen op. Was wel lekker. Daarna NCIS gekeken en weer opengedraaid. Lang leven de lol. Deed weer pijn maarja morgen naar de ortho en dan hopen dat ie zegt dat het ver genoeg is. En weer pijn. Dus ik ga zo slapen en nu nog een brufen innemen.

Geen opmerkingen: