donderdag 17 januari 2008

de afspraak met de ortho en de kaakchirurg

hallo bloggers
ik heb vorig jaar december 2006 de stap naar de ortho gezet omdat ik er helemaal gek van werd dat ik niet normaal kan eten en dat mijn gebit scheef staat. Mijn vriend en ik zijn toen samen overdag naar de ortho in dordrecht geweest en daar hebben ze rontgen foto's en gebitsafdrukken gemaakt. het was duidelijk dat er was aan gedaan moest worden want mijn bovenkaak was te smal. de ortho wilde het toch nog eve overleggen met de kaakchirurg dr bart van de ven. wij werden naar huis gestuurd en moesten over 2 weken terug bellen. nou we belden en toen moesten we op een avond terug en dan hadden we een gesprek met de chirurg. nou dat was al gauw duidelijk. er werd ons eerst verteld dat het een operatie werd maar dat werden er dus 2. een voor de bovenkant te verbreden en mijn verstandskiezen te verwijderen en nog een een tijdje later om mijn onderkaak goed te zetten. nou ik had er du helemaal geen zin in. maarja na goed overleg zijn we eruit gekomen en heeft de kaakchirurg de aanvraag gedaan voor de vergoeding voor de operaties en de beugels. het duurde en het duurde maar uiteindelijk een half jaar later lagen de papieren op de mat. nu kon de afspraak met de kaakchirurg gemaakt worden.

Geen opmerkingen: