donderdag 17 januari 2008

dinsdag 15 januari 2008 terug naar dr bart

toen ik vanochtend wakker werd was het 0900 een beetje vroeg dus. nou ik heb even een spelletje gedaan en toen weer terug gegaan. daarna wel lekker in slaap gevallen dat zul je altijd zien. we gingen er om 1200 uit toen nog maar effe een spelletje gedaan. we stapte buiten en we waaide uit mn vestje. jeetje. we zijn snel naar de auto gelopen en toen naar leerdam gereden. ik ben net terug van de contole afspraak. het zag er allemaal wel goed uit maar wel een beetje ontstoken maar niet erg, nou en ik heb een schroef dus tussen mijn gehemelte zitten en die moet ik nu dus elke dag een halve minimeter open draaien. het lijkt niet veel maar geloof me het doet echt pijn. je hoort het echt kraken maarja het moet nu eenmaal gebeuren. ik zit nu thuis en heb net een sluspuppy op om het te koelen en nu drink ik zo goed als het gaat een brufen 600 maar alles doet zeer joh. over 2 weken moet ik naar de ortho om te kijken of mijn kaak al goed staat en of de beugel er al inkan. laten we het hopen. me vriend gaat nu elke dag die schroef open draaien want ik ga me zelf niet lopen pijnigen hahahaha. nou ik dacht dat ik de 24ste wel weer kon gaan werken maar dat kan ik echt nog even vergeten kan nu niet eens meer praten na het opendraaien dus laat staan de hele dag aan de telefoon boze klanten te woord staan. "gvoede middaf mefneer waarmee kanf ik uw helpfen" hahaha nee dat kan niet. maar ik hou jullie op de hoogte.

Geen opmerkingen: