zondag 20 januari 2008

zondag 20 januari.

Vannacht goed geslapen wel onrustig maar goed. Dat drankje van gister heeft wel geholpen. Vanochtend was ik om een uurtje of 12 beneden en ben ik weer achter mijn laptop gekropen. Daarna om een uurtje of 1400 naar boven gegaan en me vriend wakker gemaakt. Ja we houden van uitslapen. En toen ben ik nog even naast hem gekropen. Ik lag lekker weg te doezelen en daar kreeg ik toch een steek in mijn kaak. GVD heel erg pijnlijk. Me vriend schrok een beetje en maakte zich een beetje zorgen. Het duurde even voordat het weg trok en ben daarna gelijk een brufen in gaan nemen. Dat ging aardig en toen weer lekker op de bank gehangen. We hebben de schroef vandaag ook weer opengedraaid en ik denk dat ik nu een ruimte heb van 5 a 6 minimeter en ik schaam me er nu best wel voor want je ziet het best wel. Nou dat deed vandaag ook weer meer pijn dan gisteren en me gezicht is nu ook weer wat dikker. Ik moet er dus voor betalen dat ik gister zo lang door ben gegaan. Nou ben maar even blijven zitten omdat ik duizelig was. daarna weer op de bank gaan zitten en toen zijn we rond een uurtje of half 8 naar vrienden gegaan en daar zijn we 2 uurtjes geweest en mijn brufen was al weer uitgewerkt en ik voelde de pijn weer terug komen. Dus we zijn naar huis gegaan en daar wat gegeten. Het is erg vervelend dat de pijn zolang aanwezig blijf en ik wil echt weer graag gaan werken maar dat zit er de komende weken nog niet in. misschien na volgende week maar ik kan nog niet goed praten en ben heel snel moe. En als ik het overbelast dan ben ik nog verder van huis. John zegt ook dat ik net zo lang thuis moet blijven dat ik weer vast voedsel kan eten dus goed kan kauwen en weer gevoel heb in min tong want als ik nu praat dan gaat dat moeilijk en ik praat met veel speeksel dus ja ik kan echt nog geen 8 uur aan de telefoon zitten. Ik moet me er niet druk om maken en ik ga werken als ik voel dat het weer kan. Nou we zijn dus wat gaan eten en daarna even lekker tv gekeken. En nu gaan we naar bed. Ik ben morgen nog vrij maar John moet weer beginnen maar hij hoeft gelukkig niet ver weg. Nou ik maak morgen nog wat foto’s en dan gaan we weer verder.

Geen opmerkingen: