donderdag 17 januari 2008

afspraak met de anesthesist

op 14 augustus moesten we naar de anesthesist voor de narose en alles. nou we kwamen daar en we moesten dit keer in het beatrix ziekenhuis in Gorinchem. dat is een best groot ziekenhuis en we waren er nog nooit geweest dus we vroegen de weg. nou we kwamen op de afdeling waar we moesten zijn. ik moest een formulier invullen over waaraan ik geopereerd werd. er stond waaraan word u kindje geopereerd. nou mijn alarm bellen gingen al af want hallo ik ben 19 en geen klein kind. dus ik vragen hoe dit zat. wat blijkt nou als je 19 ben val je net op de grens van volwassenen en kinder afdeling. nou ik heb dus echt geen zin in gejank en gekrijs rond mijn hoofd als ik net geopereerd ben. dus toen moesten we naar de hoofdzuster als je bij de narcotiseur waren geweest. ik werd gewogen en gemeten en ik moest echt vanalles invullen. of ik medicijnen gebruikte en of ik rookte en dronk en of ik drugs gebruik. ja het is belangrijk dat ze dat weten. ook vertelde de anesthesist me dat ik een infuus op mijn hand kreeg en daar was ik erg blij mee want in je elleboog holte doet veel meer zeer. nou alles was besproken en toen moesten we dus ff naar de hoofdzuster. die legte me uit dat ik gewoon op de volwassenen afdeling kwam te liggen en dat alles goed kwam. nou hebben we ook afgesproken dat als ik moet blijven dat mijn vriend bij me kon blijven. ze ging even kijken of ze dat kon regelen. later werden we terug gebeld en dat was geen probleem. ze wenste ons sterkte toe en we konden weer verder wachten.

Geen opmerkingen: