woensdag 30 januari 2008

dinsdag 29 januari. terug naar de ortho


Yes vandaag naar de ortho en hopelijk stoppen met draaien. Om 7 uur vanochtend werd ik gebeld door en collega over hoe laat ik op me werk was. Nou werd een beetje boos zoals jullie wel zullen begrijpen. Het bleek dus dat ik gewoon ingeroosterd sta voor deze week terwijl ik maandag nog een berichtje heb gestuurd naar mijn collega’s dat ik voorlopig nog even thuis zit. Ik kreeg excuses en ik ond het wel prima want ja zij kon het ook niet weten. Ik zou eerst met opa gaan want me vriend moet werken en ik heb zelf nog geen rijbewijs maar dat ging niet door dus ben ik met me pa gegaan met de bus. Nou me vriend heb me afgezet in sdeel en dat was wel lekker. Want dat is sneller als met de bus. Om half 1 hebben we de bus naar Dordrecht genomen en op naar de ortho. Nou bij de ortho kreeg ik te horen dat ik ook vandaag me slotjes al kreeg. Dus ik lig daar in die stoel komt de orthodontist ook even kijken of ik al mocht stoppen en wat denk je…. Nee hoor ik moet nog tot en met donderdag draaien want dan moet ik terug naar de kaakchirurg. Ik werd echt een beetje boos. Vorige week zei hij nog een millimeter of 2 en dan is het goed en vandaag was het ja nog een millimeter erbij en dan kijken wat de kaakchirurg zegt. Nou die draait dat blokkeerschroefje erin anders word ik echt gek. Ik heb nu een ruimte van 15 millimeter tussen mijn voortanden en geloof me daar word ik niet blij van. Nou toen zijn de slotjes op mijn tanden geplakt en dat is echt een raar gevoel. Ook heb ik elastiekjes tussen mijn twee achterste kiezen gekregen want daar krijg ik ringen omheen om de beugel op zijn plek te houden en voor het draadje om aan te draaien. Nou we waren en half 3 weer buiten en zijn toen naar de bus gelopen. Echt een heel raar gevoel die slotjes. Ook heb ik stukjes was mee gekregen om op de scherpe stukjes te plakken. Nou dat is dus de hele beugel. Haha. Nou in het begin had ik er nog niet veel last van maar toen ik eenmaal bij me ouders thuis was heb ik het er toch maar snel opgeplakt want heel mijn mond lag weer open. Was het net hersteld van de operatie verziekt de beugel het wel weer even. Toen we in de bus zaten kwam mijn vriendin ook de bus in en daar even lekker mee gepraat en die zou s avonds even langskomen. Dat was leuk en ik zou haar bellen zou me vriend me op komen halen bij mijn ouders. Nou bij ma en pa lekker boerenkool gegeten en toen nog mijn zusje van 9 gedeeld door uitgelegd door middel van taarten en ze snapte het goed. Toen kwam john dus ik mijn vriendin gebeld dat john er was en toen zijn we naar huis gegaan. Daar lekker een wijntje op en lekker naar bed. Nou de nacht was niet wat ik er van verwachtte ik ben ziek geworden en flink over mijn nek gegaan dus voor mij voorlopig geen boerenkool meer. Mijn maag is dat natuurlijk niet meer gewend want ik eet bijna alleen maar toetjes. Dus daar hou ik het ook maar even bij.

Geen opmerkingen: