donderdag 17 januari 2008

donderdag 17 januari.

nou vanacht lekker doorgeslapen maar daarvoor heb ik wel een borrel genomen. Het was half 12 toen ik wakker werd en daar was ik ook echt wel blij mee want elke keer om 0900 op dat is niet leuk en zeker niet als je vrij bent. Vandaag ging het redelijk ik heb alleen we een pot met vanille vla uit mijn handen laten vallen want ik kreeg weer een evenwichtsstoornis. Die heb ik trouwens echt veel na de operatie, ook als ik onder de douche sta moet ik echt oppassen dat ik niet onderuit ga dus ik ga meestal maar zitten. Hahaha. Nou dus ik naar boven mijn vriend uit zijn bed halen want ja ik kan niet bukken want dat doet echt mega zeer. Nou die was niet blij en ik ook niet want ik had er net zo’n trek in. voor de rest van de dag een beetje tv liggen kijken en om half 4 weer die schroef open gedraaid. Dat doet toch echt best wel een beetje zeer. Jeetje. Ik heb ook al een afspraak met de ortho gemaakt en daar moet ik volgende week donderdag heen. Lekker nog effe iemand die in mijn bek gaat lopen kijken en doen. Alsof het nog niet genoeg is. Er zijn ook nog vrienden langs geweest en dat was erg gezelli. We hebben lang zitten kletsen en daar moet ik nu dus dubbel voor betalen want ik heb me een pijn in mijn mond maarja je kan niet alles hebben. Ook zit er een draadje los van de hechting aan de linkerbovenkant en dat is echt knap irritant maar ja ik ga hem er zelf niet uit trekken ben niet helemaal gek. Mijn vriend kon hem niet zien dus morgen maar ff naar de huisarts denk ik als ik er zin in heb en anders laat ik het nog wel ff zitten. Mijn gezicht is gelukkig ook al aardig aan het slinken en mijn lippen zijn bijna weer normaal maar gevoel heb ik nog niet. Vandaag heeft ook mijn uitzendburo gebeld over hoe het gaat en wanneer ik weer denk te kunnen werken en ik heb ze dus ook verteld dat dat pas na de 31ste van deze maand word want ja het gaat nu gewoon nog niet. Ik heb te veel pijn en kan amper lullen dus ja. Ze begrepen het goed en daar was ik wel blij om. Toen ik net mijn tanden stond te poetsen schoot ik uit. Aaaaaiiii en ja dat deed zeer. Gelijk bloeden dus ik naar beneden en aan John gevraagt of het open lag maar dat lag het gelukkig niet. Ik moest wel ff gaan zitten anders ging ik tegen de grond. Weet je wat ook vervelend is… ik kan niet geeuwen en geloof me dat is echt heel vervelend. Bij geeuwen gebruik je je kaken en je gehemelte en dat kan bij mij dus niet want daar zitten gaten in en mijn gehemelte is door de midden. Heel irri. Maarja dat gaat ook wel weer over. Nou ik ga nu maar ff proberen te pitte want dit schiet ook niet op.

Geen opmerkingen: