dinsdag 22 januari 2008

dinsdag 22 januari




Heb vandaag ook niet veel bijzonders gedaan weer in bed House liggen kijken en achter de pc gehangen. Had vandaag weinig last van mijn mond dus heb maar 1 ibuprofen geslikt. En dat was net voor het aandraaien. Dat was nog een heel gedoe. Mijn vriend die denkt dat ik al over een centimeter heen zit dus wilde maar 1 slagje doen vandaag maar we hebben ons maar gewoon aan de beschrijving van Dr Bart gehouden en er nog 1 achteraan gedaan. En oh dat is echt pijnlijk het is echt niet leuk meer. Ik zal echt blij zijn als het donderdag is. Ik las ook op internet dat hij dan waarschijnlijk gelijk mijn beugel in mijn mond zet. Lijkt me wel spannend. Ik heb al wel eerder een beugel gehad maar dat was een uitneembare dus daar had ik niet veel aan en heb ooit eens een antiduimplaatje gehad. Echt een onding maarja. Het koste en hoop geld en hielp voor geen meter want ik haalde hem snachts altijd eruit. Na de operatie ben ik wel in een klap gestopt met duimen. Ja dat is ook wel logisch want ik kan nu niet meer duimen maar ik heb er ook geen trek meer in. i’m grown up hahahahaha. Nou daarna even naar een hele goeie vriendin geweest en daarna even naar de mc. Heb voor het eerst weer een quarterpounder op en dat was me lekker. Ik kan nog steeds niet kauwen dus we hebben weer een hoop papjes in huis gehaald. Lang leven danio en friese vlag.

Geen opmerkingen: