donderdag 17 januari 2008

de dag na de operatie

mijn gezicht is erg gezwollen en slikken en drinken en praten gaat erg moeilijk maarja het gaat al wel een stukje beter dan gisteren. mijn moeder, opa en mijn jongste zusje zijn langs geweest en dat was best wel vermoeiend want ja je wil toch kletsen maar dat gaat niet zo lekker. later op de dag zijn we even naar buiten geweest boodschapjes doen zoals vla en yoghurt en daarna even naar mijn schoonouders geweest en die hadden allemaal lekkere dingen gemaakt. daarna kwam er nog een heel lief vriendinnetje langs en die schrok zicht rot. maar ik verzekerde haar ervan dat het goed komt. ik heb een hele mooie bos bloemen en een hele lieve kaart. ik vond het echt tof dat ze langskwam. daarna ben ik in slaap gevallen en werd om 1900 wakker. toen heb ik was gegeten en toen kwam er nog een vriendin langs. en dat was ook erg gezelli. ik heb die nacht redelijk geslapen want ik had een zetpil paracetamol 1000 genomen. en ik leef op brufen 600.

Geen opmerkingen: