vrijdag 18 januari 2008

vrijdag 18 januari







Hallo daar was ik weer met een updatejuh. Nou vannacht ging het slapen goed en ik werd om 1300 wakker. Heerlijk geslapen en weinig last gehad vandaag. We zijn vandaag ook naar een verjaardag gegaan van een paar vrienden van ons. Hun dochtertje werd 2 jaar. Voor dat we gingen heeft John nog wel ff mijn gehemelte open gedraaid en dat deed echt mega zeer. Hij kreeg het dingetje waarmee je het aandraait niet goed los dus drukte een beetje op mijn onderkaak maar die krijg ik niet goed open dus dat deed echt mega zeer. Kan hij ook niets aan doen en ik ben blij dat ik het zelf niet hoef te doen. Dus daarna veel pijn en ik stond te duizelen op mijn benen. Nou wij naar het dorp om een cadeautje te halen en wat te eten want er kwamen vrienden eten. Nou dat ging niet van harte en ik kon bijna niet lullen van de pijn. Wij naar die verjaardag was het dus stervens druk maar wel heel gezellig. Ik heb daar een stukje slagroom gebak op en dat was echt heerlijk want ja dat kan je gewoon naar binnen soppen en het is nog zoet ook. Beter kan bijna niet. Nou een hoop mensen die daar zaten vroegen zich af wat er was gebeurd en dan moet je het wel ff uitleggen. Nou heel fijn met pijn. (not). Dus ik het slissend uitgelegd en de meeste zaten er al lang dus die gingen weg. Op het laatst was het wat rustiger en kon ik gewoon even lekker bijkomen. Daarna zijn we naar huis gegaan en heb ik een brufen ingenomen want ik had echt pijn. Nou toen stonden de vrienden op de stoep en zijn we gaan koken. Ik heb lekker kip madras gemaakt een van mijn favoriete gerechten en die weer in de blender gestopt zodat ik het naar binnen kon werken. We hebben heerlijk gegeten en veel gelachen. Ik kan alleen niet goed lachen dus lach als een boer met kiespijn maar ja. Nou ondertussen nog maar een brufen ingenomen en mezelf aardig mak gehouden. Ik zie nu al op tegen het opendraaien van morgen maar ja het moet gebeuren. Nou ik ga nu proberen te slapen morgen gaan we wat leuks doen dus ik moet wel een beetje levend zijn. Hahaha. en zoals jullie zien op de foto's ik kan al wel een beetje lachen.

Geen opmerkingen: