zaterdag 19 januari 2008

zaterdag 19 januari

Nou vandaag weer lekker uitgeslapen want ja we hadden geen haast. Het ging goed had weinig last. Ik ben dit keer wil slim geweest ik heb een half uur voordat John begon met opendraaien een brufen 600 ingenomen en dat scheelt een hele hoop. Het opendraaien gaat ook steeds soepeler zegt ie. Ja vind je het logisch want ja het raakt er nu ook een beetje aan gewend denk ik. Maar het is nog steeds echt niet prettig en ik ben ook blij als het achter de rug is. Nou vandaag zijn we naar een beurs geweest in Utrecht en dat was erg leuk veel leuke dingen gezien en gekocht waaronder een paar nieuwe laarzen met stras steentjes in de hak. Dit was de eerste keer sinds ik uit het ziekenhuis ben dat ik zolang op mijn benen heb gestaan en ik heb daar ook geprobeerd te eten want ja je moet wel eten en ze hadden niets wat vloeibaar was en vulde dus ik heb me aan een portie friet gewaagt en een frikadel en dat ging echt voor geen meter, ja de frikadel wel maar de friet niet daarvoor moet ik nog te veel kracht zetten en dat heb ik geweten ook mijn bek deed gelijk echt mega pijn. Dus ik maar weer een brufen ingenomen en toen ging het wel weer. En nu ben ik thuis en volgens mij is mijn gezicht weer iets dikker. Balen maarja moet ik maar niet zo eigenwijs zijn en luisteren. Nou ik ga nu weer slapen en tot morgen maar weer.

Geen opmerkingen: