donderdag 17 januari 2008

maandag 14 januari 2008

maandag ging het al een stukje beter. het komt echt met ups en downs en ik krijg heel veel lieve reacties van mensen. ik heb ook mn werk op de hoogte gebracht en die wensen me ook allemaal veel sterkte. ik heb vandaag maandag wel veel last gehad en dan vooral savonds maar ik denk dat het dit keer ook weer een beetje de spanningen zijn voor morgen want dan moet ik weer terug naar de kaakchirurg. de nacht verliep heel onrustig weining geslapen en veel gedraaid. het begon gister avond toen ik aan het tv kijken was het begon te bonken en te doen.nou voordat ik in bed lag ben ik eerst gaan douchen en daarne een zetpil genomen maar nog niet snel kunnen slapen dus ik het coldpack gehaald uit de vriezer en die omgebonden en toen ging het wel. het eten gaat ook steeds een stukje beter en ik heb ook echt trek in lekkere hartige dingen maarja dat kan nog niet maar dat komt wel.

Geen opmerkingen: