donderdag 24 januari 2008

donderdag 24 januari naar de ortho

nou vandaag naar de ortho geweest en ik mag nog 5 dagen draaien. Heel fijn. Dinsdag moet ik terug en dan gaan ze weer meten en dan krijg ik ook elastiekjes tussen mijn achterste kiezen en dan krijg ik een week later mijn beugel aan de onderkant en dan over ongeveer een maand krijg ik aan de bovenkant mijn beugel. Heel fijn dus ik loop nog even met die spleet tussen mijn tanden. Nou we hebben langer zitten wachten dan dat we binnen waren. Maar het schiet gelukkig wel op. De beugel komt al snel en daar ben ik wel blij om. Nou ik moet nu dus dinsdag naar de ortho en dan donderdag naar de kaakchirurg dan gaat er weer een schroefje op de schroef en dan kan die niet meer verschuiven en dan ben ik eindelijk van het pijnlijke draaien af. En dan hebben we de pijn van de beugel. Nou daarna naar huis en gewassen en tv gekeken en dan onder het tv kijken de was opvouwen. Hahah moet ook gebeuren. Daarna lekker naar beneden gegaan en gegeten en weer gedraaid en ja net als altijd deed dat weer pijn maarja nog maar 4 dagen na vandaag. Daarna film gekeken starwars the phantom memache. Was wel leuk. Nu weer slapen en morgen naar een vriendin toe.

Geen opmerkingen: