donderdag 17 januari 2008

woensdag 16 januari.







nou vanacht echt een bagger nacht gehad weer. ik heb zo'n pijn in mond en mijn tandvlees aan de bovenkant langs mijn tanden.heel erg vervelend. ik heb maar met een coldpack omgeslapen en dat hielp wel maa rik ws op 0600 weer wakker en ben toen naar de wc gegaan en daarna weer verder proberen te slapen. ik werd om 0900 weer wakker en ben toen maar naar beneden gegaan en daar een brufen 600 ingenomen. de pijn gaat nu wel maar dat komt waarschijnlijk omdat de brufen nu werkt. vanmiddag moet ik weer opendraaien en daar zie ik nu echt wel terug op maarja het moet. ik zit nu wel lekker op de bank en het gaat nu wel goed maar ik durf niet te eten en ik heb zo'n honger dus waarschijnlijk ga ik zo even proberen een papje te eten

Geen opmerkingen: