donderdag 17 januari 2008

afspraak met de kaakchirurg

op 16 juni moesten we naar dr bart toe en gingen we heb plan doorspreken. nou ik zag er best wel tegenop maarja ik hield mezelf voor dat het echt heel mooi werd als ik klaar was. we stapte in de auto en reden naar leerdam want daar heeft hij zijn pratkijk. het was lekker weer en we hadden het wel naar onze zin. eenmaal bij de kliniek aangekomen werd het bewolkt en ging het regenen. erg jammer. nou we stapte binnen en we werden terug geroepen want we moesten een ponsplaatje aan laten maken nou dat is echt iets uit het jaar nul maarja zo gezegt zo gedaan. toen we zaten te wachten moest er weer een paar foto's gemaakt worden. en dit keer had ik al geen tongpiercing meer want die had ik nog wel de vorige keer in. nou de foto's waren gemaakt en we mochten weer wachten. uiteindelijk werden we binnen geroepen en werd ik op een stoel gezet en werd er in mijn mond gekeken. ik moest mijn kiezen op elkaar zetten en weer open en zo een tijdje door. nou het was duidelijk hij ging me meenemen in de planning voor de eerste operatie aan mijn boven kaak. zo geegt zo gedaan. we hadden nog niet gegeten dus daarna zijn we bij de eerste de beste mc donald gestopt en hebben we heerlijk gegeten. en we konden weer verder wachten.

Geen opmerkingen: